یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

اتمام کار بچه های امریه

دیروز بعضی از دوستان رو تو ستاد کل نیروی زمینی زیارت کردیم .


بالاخره دیروز کار گرفتن امریه و معرفی به سازمان خدمتی ما امریه های غیر سازمانی به اتمام رسید.

من حدودا ۱۵:۳۰ بود که کارم تو وزارتخونه مربوطه به اتمام رسید و از ۲/۱۱ باید به ادارات مربوطه برویم و خدمت را در آنجا ادامه دهیم .


راستی حقوق من ۵۹.۳۲۸ تومن بدون کسورات هست .

کسی از بچه ها یه جای درست و حسابی سراغ نداره که من پولی که آخر هر ماه اضافه میاد رو برم اونجا پس انداز کنم؟!

( واقعا اینا خجالت نمی کشند این حقوق رو اعلام می کنند؟! )

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام به همه دوستان خوبم. بچه های north boys . از این حقوقی هم گفتی 10 درصدش واسه بیمه و دیگر خدمات کم میشه. خدا به دادمون برسه!

امیر حسین فرهمند دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

این آدرس رو تو وبلاگت بزار.مرسی عزیز
http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://dopanjereh.persiangig.com/my%20pic/sarbazi/addres/all.zip

ابوذر مولوی سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ

من لشگر 23 تکاور پرندک افتادم.بچه امیدوارم هر جا افتادن به همه خوش بگذره.واقعا دلم واسه همه تنگ شده.هر وقت یاد روز الخر میوفتم دلم می گیره.اگه کسی دیگه پرندک هست به من خیر بدید.

رحیم عباس زاده چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ


من افتادم کرمانشاه میگن که از اونجا دوباره شاید تقسیم کنند به مرز مثلا قصر شیرین یا سرپل ذهاب
نمی دونم چی پیش میاد!
دارم لحظه های اضطراب رو سپری میکنم
دلم واسه همه تنگ شده( مخصوصا بچه های north boys) از احسان اردستانی عزیز هم بخاطر لطفی که در حقم کرد و به جای من روز آخر وایستاد نگهبانی تشکر میکنم
برای همتون آرزوی توفیق دارم

رضا صادقی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام بر همه دوستان ۵۲۱ی. من افتادم تیپ ۷۲ مکانیزه اندیمشک. توی کنت قرارگاه. میثم سخاجو هم همینجا ولی توی قسمت قضاییه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد